الراقصة دينا بدفع ضرايب كتير عشان كده قررت أرفع سعري

 

كتبت : شروق أيمن

أعربت الفنانة الاستعراضية دينا عن سعادتها البالغة بالمشاركة في مهرجان القاهرة للدراما في دورته الثانية، مشيرة إلى إقامة المهرجان في مدينة العلمين جعل الأمر مختلف تمامًا.

وقالت دينا عن العلمين مدينة جملية ومختلفة وأتمنى كل سنة يكون المهرجان هنا، بسبب وجود تنظيم كبير وجهد كبير قدمته الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية في المهرجان.

وعن سعر الراقصات قالت دينا (مش هرفع سعري في الرقص ليه كل حاجة ارتفعت اشمعنا الراقصات انتوا ليه مضايقين ما تسيبونا نقبض ما احنا بندفع ضرايب.

كشفت الفنانة دينا، عن تفاصيل شخصيتها في مسلسل (حضرة العمدة).

وقالت دينا خلال مداخلة هاتفية ببرنامج (الحياة اليوم): ختان الإناث بيخلى الست معيوبة، وله نتائج سلبية على الست لما بتتجوز، وحياتها بتكون فيها نقص كبير وهي الوحيدة اللى بتبقى حاسة بيه، وده الدور الذي جسدته في دوري بمسلسل حضرة العمدة.

وأضافت: الست اللى بيبقى معمولها ختان بيبقى عندها تضارب مشاعر فظيع، الست اللى معمولها ختان هي مش وحشة بالعكس هي جميلة بس عندها مشكلة مش بإيدها تعالجها وهتكمل معاها طول العمر ولازم زوجها يساعدها.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.


Warning: PHP Startup: uploadprogress: Unable to initialize module Module compiled with module API=20190902 PHP compiled with module API=20210902 These options need to match in Unknown on line 0